Giriş adresi üzerinden parolamı unuttum butonunu tıklayarak mail adresinize parola sıfırlama linki yönlendirebilirsiniz. Tarafınıza iletilen mail içerisindeki parola sıfırla butonuna basarak yeni parolanızı belirleyebilirsiniz.
Sistem içerisindeki misafir modülünü kullanarak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer misafir yetkisine sahip bir kullanıcı iseniz, arama motoru üzerinde bulunan kullanıcı ile birlikte onayını kaldırmanız yeterli olacaktır.
Organizasyon menüsü altında personel bilgileri kısmındaki kullanıcı ekle butonunu kullanarak yeni kullanıcı ekleyebilirsiniz.
Organizasyon menüsü altında Firma bilgileri kısmına giriş yaparak soldaki menü üzerinden kullanıcı yetkilerini düzenleyebilirsiniz.
Organizasyon menüsü altında Personel bilgileri kısmına giriş yaparak istediğiniz personelin adının üstüne tıklayarak açılan sayfadan durumunu güncelleyebilirsiniz.
Her türlü iptal, iade ve değişiklik talebinizde müşteri desteklerimiz sizin için hizmet vermeye hazırdır. customersupport@hisgo.com.tr adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Mesai saatleri dışında ekibimize 18:00-22:00 saatleri arasında customersupport@hisgo.com.tr adresi üzerinden ve 18:00-09:00 saatleri arasında 05395704891 numaralı acil hattımızdan ulaşabilirsiniz. Acil hattımız 48 saat içerisindeki işlemler için hizmet verecektir.
Acil hattımız 18:00-09:00 saatleri arasında açıktır. Bu zaman aralığı dışında kapalı olacaktır.
Biletinize ek bagajı müşteri destek ekibimiz aracılığı ile ekletebilirsiniz. Talebinizi customersupport@hisgo.com.tr adresine yönlendirmeniz yeterli olacaktır.
Uçuşunuzun başlamasına 24 saat kala ilgili havayolunun web sitesi üzerinden işlemlerinizi sistemin sizin için oluşturduğu PNR ve bilet numarası ile yapabilirsiniz.
Açık bilet, herhangi bir tarihi olmayan, yolcunun bileti satın aldığı andan itibaren 1 yıl içerisinde dilediği zaman kullanabileceği seyahat biletidir. Önce belirli tarihe bir uçak bileti alıp değişiklik kuralları içerisinde açık bilet haline getirebilirsiniz. Biletinizi açığa alma ve açık biletin kullanımı için customersupport@hisgo.com.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz.
Sistemimizde kısa süreli bir güncelleme olduğu ve en kısa sürede tarafınız için aktif hale geleceğimizi belirtir.
İlgili hatayı aldığınızda lütfen müşteri temsilciniz ile iletişime geçiniz. Müşteri temsilciniz sistemin kurulumu sırasında sizlere kurumsal pazarlama departmanı aracılığı ile iletilmiştir.
Hayır, rezervasyonunuz otelinizde görünecek ve resepsiyon yetkilisi sizlere yardımcı olacaktır.
Sistem içerisinde dinamik fiyatlandırma kullanıldığından 15 dakika içerisinde tamamlanmayan rezervasyonlar fiyat değişikliğinin önüne geçebilmek adına “Zaman Aşımı” statüsüne alınır.
Rezervasyonunuzun durumunu ve rezervasyonunuzun kabul, red sebeplerini seyahat tarihçesi sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
Bilet satın alımı yaparken yolcu bilgileri kısmındaki sadakat kartı bilgisini doldurarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Tarafımıza kurulum sırasında ilettiğiniz fatura bilgilerinizi seyahat bilgileri alanından seçebilirsiniz.
Bu şekilde bir otelle karşılaşırsanız tarafımıza customersupport@hisgo.com.tr adresinden iletişime geçebilirseniz en kısa sürede ilgili tesisi sisteme tanımlayabiliriz.
Turuncu çerçeveli oteller HIS Türkiyenin anlaşmalı otelleri olup giriş günü saat 12:00’a kadar ücretsiz iptal imkanı sunmaktadır.