Masraf Yönetimi

Bir Dünya Hayal Edin...

Çalışanların iş yerinde önemli olan şeylere odaklanabildiği yer. Bir kulaklık veya uçuş satın almanın ve masraflarını karşılamanın kalbinizin birkaç atışıyla gerçekleştiği bir yer.


Demo Talep Edin

Çalışan harcamalarını tek bir yerden yönetmek için Hisgo'yu kullanan birçok işletmeye katılın.

Akıllı Raporlama ve Arşivleme

HISgo akıllı raporlama sistemi ile bütçe ve harcamalarınız için raporlar oluşturarak harcamalarınızı kontrol etmenize yardımcı olur. Limit aşımı ve bütçe dışı harcamaların önüne geçerek tüm süreci denetleme imkanı da sunan akıllı raporlama sistemiyle tüm hareketlerinizi raporlandırabilir, kayıt altına alabilir, hatta arşivleyebilirsiniz.

Akıllı Raporlama ve Arşivleme
Onay Mekanizması

Onay Mekanizması

HISgo’da iş seyahatlerinizi şirket politikalarınıza uygun şekilde planlayabilir ve onay mekanizması avantajıyla masrafları kolayca yönetebilirsiniz. İş seyahati harcamalarınızın denetimini yakından ve rahatlıkla yapabileceğiniz onay mekanizması ile neye ne kadar harcama yapıldığını görür, bunun dışında limit belirleyerek bütçenizi kontrol altına alabilirsiniz.

Bütçe Kontrol

HISgo’nun gelişmiş teknolojik alt yapısıyla kurumunuzun ihtiyaç duyduğu kurumsal seyahat raporlamalarını çevrimiçi olarak oluşturabilir ve her an kontrol edebilirsiniz. Görmek istediğiniz raporları çıkartabilir ve iş seyahat süreçlerinizi tek tıkla yönetebilirsiniz.

Bütçe Kontrol

Başlamaya hazır mısınız?

Kurulum yalnızca 5 dakika veya daha kısa sürer.


Demo Talep Edin

Bütçe Yönetiminden Satın Alma, Harcama ve Raporlamaya

Buy Travel

Book online and get 24/7 assistance with access to comprehensive content, special prices and rates, all brought to you by Hisgo's powerful support.

Demo İsteyin

Easily manage all employee expenses; approve spending, manage budgets, integrate with finance systems and get full employee expense reporting from a configurable and visual dashboard.

Masraf Yönetimi

Kırtasiye malzemeleri, ofis malzemeleri, BT ekipmanları ve çok daha fazlasını Amazon for Business üzerinden satın alın...

Giriş Yapın

Çalışan harcama faaliyetlerinizde farklı sistem ve süreçleri yönetmenize gerek yok, Hisgo hepsini bir araya getiriyor.

Giriş Yapın

Şimdi hayal edin...

Siz iş harcamalarınızı kontrol altında tutarken ekibinizin işi hızlı ve kolay bir şekilde tamamlamak için ihtiyaç duydukları şeyleri satın almasına olanak tanıyın.

DEMO TALEP EDİN
01
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış, çalışan giderleri için tek bir platform.

02
Bu, nakit akışınız üzerinde gelişmiş görünürlük sağlar.

03
Size zaman ve para tasarrufu sağlar.

04
Sınırsız kullanıcı ve sınırsız özellik setleri ile.

05
Kapsamlı bir bilgi tabanı ve güler yüzlü bir müşteri başarı ekibi tarafından desteklenir.

Formu doldururun, en kısa sürede size ulaşalım!

Hisgo

Suadiye Mahallesi Bağdat Caddesi No : 386 Kat : 3 Daire : 6

+90 (212) 703 37 37

customersupport@hisgo.com.tr Yol Tarifi Alın
up