Şirketlerin Hisgo Masraf Yönetimini Kullanması için 5 Neden
Şirketler için masraf yönetimi oldukça zahmetli ve takibi güç bir konudur. Özellikle büyük ölçekli şirketlerde artan departman ve çalışan sayısına paralel olarak sürecin takibi daha da zorlaşır. Şirketlerin masraf politikasına uygun harcamaların anlık kontrolü imkansız hale gelir. Ay sonunda sürpriz masraf maliyetleriyle karşılaşmak da kaçınılmaz olur.
Çalışanlar da kendi işlerine odaklanacaklarına, fişleri saklama, teker teker tüm bilgileri formlara doldurma ve uzun onay süreçlerinin takibi gibi uğraşlarla zaman kaybederler. Bu süreçler işyerinde verimliliği düşürdüğü gibi, manuel masraf girişleri ile de sıkça hatalar ortaya çıkar. Muhasebe ekipleri de kontrole daha çok zaman harcamak zorunda kalır.
Tüm bu süreçlere en doğru çözüm olan Bizigo Masraf Yönetimi, manuel masraf süreçlerini dijitalleştirirken, karmaşık masraf süreçlerini tek bir platformdan, kolayca yönetmenizi sağlıyor.