Neden Seyahat Politikasına İhtiyacınız Var?

Neden Seyahat Politikasına İhtiyacınız Var?

İş dünyasının vazgeçilmez unsurları arasında yer alan kurumsal seyahatler, pek çok şirkette planlaması ve takibi zor konuların başında gelir. İş seyahati yönetiminin sağlıklı yapılmadığı durumlarda maliyet kontrolü zorlaşır, çalışan memnuniyeti azalır ve verimlilik düşer. Bu kayıpların önüne geçebilmek için şirketinize uygun bir seyahat politikasına sahip olmak büyük önem taşır.  

İş seyahatlerinde seyahat öncesinde seyahat sürecini planlamak, kişilere, departmanlara ve şirketlere özel kurallar oluşturmak, harcamaları kontrol etmek, çalışanlara seyahat esnasında destek sağlamak gibi pek çok başlık seyahat politikası ile belirlenip uygulanabilir. Şirket kültürünün bir parçası olan seyahat politikası, onaylardan harcamalara, rezervasyon süreçlerinden seyahat güvenliğine kadar pek çok farklı başlığı içerir ve seyahat programının sorunsuz bir şekilde ilerlemesini sağlar. 


up